Amim van...

„Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!” (Theodore Roosevelt)

„Régi babám, törjön ki a nyavalya...”

2021. július 21. 19:54 - *Rózsa*

Eredeti közlés: 2018. febr. 23.

Rajongok a népi kultúráért! Ezek a népdalok tele vannak szeretettel, megértéssel, békével és megbocsátással... :D 

#népiénekóra #legutóbbtanult #népikultúra #mezőség ❤

Azt gondolod, régi babám, megcsaltál,
De te engem meg se szomorítottál.
Megcsaltad te, régi babám, régi babám, magadat,
Sose találsz nálamnál igazabbat.

Tavaszi szél meghajlítja az ágat,
Gyenge szívem megepeszti a bánat.
Megválásom nem annyira, nem annyira sajnálom
Csak, hogy eddig szerettelek, azt bánom.

Régi babám, törjön ki a nyavalya,
Este, mikor lefekszel az ágyadba.
Addig törjön, addig vágjon, míg én jutok eszedbe,
Valamikor én ültem az öledbe’.

Régi babám, a két szemed szökjön ki,
Hogy ne lássad más ajtaját kinyitni.
Régi babám, azt kívánom, azt kívánom én neked,
Sohase lásd meg a csillagos eget.

Nem pont ezzel a szöveggel, de itt meg is hallgatható: 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemanrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr6916634662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása