Amim van...

„Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!” (Theodore Roosevelt)

Rólam, a blogról

2009. június 21. 15:35 - *Rózsa*

Blog arról – amim van. Elsőközlés. Írások, tanulmány-kísérletek, esszék, feleselés a világgal vagy önmagammal.

10 év után ébresztem fel ezt a blogot, hogy összegyűjtsem rajta az itt-ott megjelenő írásaimat. Míg annak idején (egyetemi éveim alatt) elsősorban a féléves dolgozatokként megjelenő tanulmányokat osztottam itt meg, most inkább személyes hangvételre, recenziókra, kritikákra lehet számítani.

A korábban a blogra került írások továbbra is olvashatók. A jobb oldali oldalsávon az Archívumban naptárszerűen, a fenti menüsorban tematika szerint kerehetőek az írások.

2021. április 28.

 


a vonal alatt a régi Rólam... menüpont szövege

 Utoljára frissítve: 2010. nov. 27.

„Gyerekkoromtól fogva rettenetesen szeretek hinni, épp ezért nagyon gyanakvó vagyok. Nagyon nehezen, valóban nagyon nehezen hiszek; látszólag persze könnyen, mert nem szeretem meggyanúsítani az embereket, s amíg be nem csapnak, addig hiszek.” (R. É.)

Pont ilyen vagyok. S van az Idézeteknél még egy Magister Martinus vers is: olyan is vagyok. Ez a blog viszont nem ezzel foglalkozik, csak amit ebből az ilyenből meg olyanból dolgozat vagy tanulmány címszó alatt ki lehet hozni. Több mint hat év egyetemmel a hátam mögött arra gondoltam, hogy ezalatt az idő alatt azért mégiscsak születtek elfogadhatónak minősíthető alkotások, amiket, jobb híján, legalább egy blogra ki lehet biggyeszteni, persze szigorúan szerzői jogi feltételek mellett. (No, itt az első baki: azon kívül, hogy kirakom a © vagy cc jelecskét, mi a garancia arra, hogy azt figyelembe is veszik?!... Ja, hogy ha nyomtatva van, akkor sincsen semmi garancia rá?!...)

Szépirodalmi alkotásokat ne keressen senki ezen az oldalon – mondhatnám, hogy azért, mert nincsenek, ehelyett azt mondom, hogy vannak, de nem itt. Ez sem volt eddig publikus, mostmár az lesz, elvégre nálam nagyobb hülyeségeket is leírtak már... Ott oldalt tessen keresgélni, a linkeknél, de az egyszerűség kedvéért innen is át lehet lépni. No, meg van egy gyakrabban frissülő blog is, a Kéményen a héja.

Önéletrajzom »


Jelmagyarázat:

 – az adott oldalon új tartalom van

 

Ui: a helyesírási, nyelvhelyességi hibákért elnézést, nem olvastam újra minden dolgozatot, s korrektúrával egy másik blogon foglalkozom... :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szemanrozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr291198863
süti beállítások módosítása